نیاز به مشاوره دارید؟    09123615263

مقدمه

همانطور که می دانید امروزه استفاده از انواع دستگاه های تهویه مطبوع بسیار رواج دارد. این دستگاه ها با اهداف مختلف و در انواع مختلفی تولید و در بازار عرضه می شوند. یکی از این دستگاه ها داکت اسپلیت نام دارد. داکت اسپلیت نیز همچون سایر دستگاه های تهویه مطبوع از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل شده است که ممکن است در مواردی این قطعات دچار مشکلاتی شوند که نیاز به تعمیر آن به وجود بیاید. این موضوع کاملا طبیعی است. اما اگر شما در زمان مناسب به سرویس داکت اسپلیت بپردازید. می توانید زمان تعمیر و تعویض قطعات آن را بسیار به تاخیر بیندازید. در این مقاله قصد معرفی مرکز تخصصی و نمایندگی تعمیر و سرویس داکت اسپلیت در کرج را داریم. در ادامه با ما همراه باشید.

گفتیم که در این مقاله قصد داریم تا به موضوع نمایندگی سرویس داکت اسپلیت در کرج بپردازیم. اما لازم است تا ابتدا به این موضوع بپردازیم که اساسا داکت اسپلیت چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ داکت اسپلیت چگونه کار می کند؟ پس اجازه دهید تا ابتدا مقدمه ای در این خصوص ارائه دهیم. بعد از آن به معرفی یکی از بهترین مراکز و نمایندگی های مجاز تعمیر داکت اسپلیت و سایر دستگاه های تهویه مطبوع خواهیم پرداخت.

داکت اسپلیت چیست؟

همانطور که عرض کردیم در این مقاله به معرفی یکی از معتبرترین مراکز تعمیر و سرویس داکت اسپلیت در کرج خواهیم پرداخت. اما قبل از آن اجازه دهید تا مقدمه ای در خصوص داکت اسپلیت ارائه دهیم. همانطور که گفته شد این دستگاه در واقع به اسپلیت های خانگی معروف است، تقریبا متداو ل ‌ترین سیستم تهویه مطبوع در دنیاست که بسیاری برای تهویه هوا از آن استفاده می کنند. این دستگاه به طور کلی از یک هوا ساز و یک کندانسور تشکیل شده است و توسط مجموعه ای از لوله‌ های مسی بهم متصل شده اند. داکت اسپلیت ها انواع مختلفی دارند. در رابطه با انواع داکت اسپلیت باید گفت که تولید این محصول در مدل ‌های مختلفی صورت می گیرد که هر یک می‌تواند گزینه‌ ی مناسب ‌تری برای هر نوع محلی باشد. معمولا داکت اسپلیت ‌ها را از نظر نوع نیرو محرکه کمپرسور به دو دسته اینورتر و معمولی تقسیم ‌بندی می ‌کنند.

منظور از اینورتور استفاده از فناوری دور متغیر است که در آن ها تفاوت دارد. بزرگترین اختلاف بین داکت اسپلیت اینورتوربا معمولی در سرعت متغیر آن است که در نوع معمولی این سرعت ثابت است. مدل اینورتر داکت اسپلیت مزیت های ویژه ای دارد. برای مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

پیشنهاد می شود: تعمیر داکت اسپلیت در کرج

قطعات داکت اسپلیت

داکت اسپلیتها از قطعات مختلفی تشکیل شده اند. برای مثال:

نمایندگی سرویس داکت اسپلیت در کرج

همانطور که گفته شد در برخی مواقع داکت اسپلیت شما با مشکل جدی روبرو می ‌شود که نیاز به تعمیر داکت اسپلیت دارد و یا اینکه پس از نصب داکت اسپلیت پس از مدتی نیاز به سرویس داکت اسپلیت دارید برای انجام این کار ها باید به یک مرکز تخصصی و نمایندگی معتبر مراجعه کنید. اما اگر برای شما سوال است که چرا باید یه یک مرکز تخصصی معتبر مراجعه کنید؟ در جواب به این سوال باید بگویم اگر تعمیر و سرویس داکت اسپلیت را به دست افراد تازه کار و اماتور بسپارید این امکان وجود دارد که به دستگاه شما ضربه وارد کرده و باعث شود بعضی از قطعات داکت اسپلیت را خراب کنند و پس از آن باید آن ‌ها را به صورت کلی تعویض کنید.

به همین دلیل پیشنهاد می شود به طور کلی عیب یابی ، سرویس و تعمیر داکت اسپلیت خود را به سرویس کاران و تعمیرکاران حرفه ای بسپارید و از خدمات حرفه ای آن ها خاطر جمع باشید. ما به شما مرکز خدماتی و نمایندگی کرج سرما را پیشنهاد می ‌کنیم. ما در کرج سرما با داشتن بیش از 40 سال تجربه و با داشتن چندین اکیپ متخصص و حرفه ای در خدمت شما مشتریان عزیز در کرج می باشد.

تلفن تماس:

02632200593

09124644576

پیشنهاد می شود: داکت اسپلیت چیست و چگونه کار می کند؟

چرا سرویس داکت اسپلیت اهمیت زیادی دارد؟

اگر شما از داکت اسپلیت استفاده می کنید باید بدانید که فیلتر ها، کویل ­ها و پره ­های داکت اسپیلت به طور مرتب نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، تا در طول سال های بهره­ برداری مؤثرتر و کار آمدتر عمل کنند. در صورتی که تعمیرات داکت اسپیلت و سرویس داکت اسپیلت مورد توجه قرار نگیرد می­ توان با اطمینان گفت عملکرد داکت اسپلیت دچار یک افت و کاهش مداوم خواهد شد و این به معنی افزایش مصرف انرژی به­ طور پیوسته خواهد بود.

سرویس داکت اسپیلت و تعمیر داکت اسپیلت امروزه با توجه به افزایش قیمت این دستگاه و مشکلات اقتصادی مردم و همچنین با توجه به دلیل پیچیدگی ساختمان این دستگاه مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان این سیسنم می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بنابراین در هنگام انتخاب تعمیرکار و سرویسکار داکت اسپیلت باید نهایت دقت لازم را به کار بگیریم به طوری که به جرات می توان گفت که تعمیر داکت اسپیلت از عهده هرکس بر نمی اید و تا حد امکان نباید تعمیر ان را به افراد ناوارد بسپارید بلکه یک تعمیرکار متخصص برای تعمیرات داکت اسپیلت به صورت تخصصی لازم است تا با همه قطعات این دستگاه آشنایی داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن کیفیت اولیه دستگاه را دوباره باز گرداند.

تلفن تماس:

02632200593

09124644576

پیشنهاد می شود: سرویس و تعمیر چیلر جذبی در کرج

چرا کرج سرما را انتخاب کنیم؟

در قسمت های قبلی در معرفی یک مرکز فوق تخصصی سرویس داکت اسپلیت در کرج ما مجموعه کرج سرما را به شما پیشنهاد کردیم. اما شاید برای شما سوال باشید که چرا کرج سرما را انتخاب کنیم. در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که مجموعه کرج سرما نسبت به دیگر مجموعه ها مزیت های ویژه ای دارد. برای مثال:

مناطق تحت پوشش کرج سرما

ما در مجموعه کرج سرما آماده همکاری و ارائه خدمات سرویس و تعمیر انواع دستگاه های تهویه مطبوع خصوصا داکت اسپلیت در کرج و استان البرز هستیم. همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان حتی از استان های دیگر نیز با ما در تماس باشید. به طور کلی مناطق تحت پوشش ما عبارتند از:

 

خدمات ما در کرج سرما

همانطور که می دانید شرکت های مختلفی که در زمینه تولید دستگاه های تهویه مطبوع فعالیت دارند، در زمینه تولید داکت اسپلیت نیز فعال هستند. برند های مختلفی داکت اسپلیت تولید می کنند که در بازار ایران نیز یافت می شوند. گروه خدمات تهویه مطبوع کرج سرما علاوه بر ارائه خدمات در زمینه تمامی دستگاه های تهویه مطبوع در زمینه های زیر در خصوص داکت اسپلیت ها مشغول می باشد:

همانطور که گفته شد مجموعه کرج سرما یک مرکز فوق تخصصی و نمایندگی تعمیر و سرویس داکت اسپلیت تمامی برند ها در کرج و استان البرز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت سرویس و تعمیرات داکت اسپلیت با ما در تماس باشید تا از مشاوره رایگان قبل از سفارش نیز بهره مند شوید. در صورت نیاز می توانید از متخصصین ما برای عیب یابی ، سرویس و یا تعمیر داکت اسپلیت خود کمک بخواهید. در این صورت تیمی از بهترین تکنسین های ما با دانش و تجربه بالا به محل مورد نظر شما اعزام می شوند. همچنین می توانید در گفتگوی تلفنی با مشاورین ما از قیمت سرویس داکت اسپلیت نیز مطلع شوید. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاس گزاریم.

تلفن تماس:

02632200593

09124644576

پیشنهاد می شود: عیب یابی چیلر جذبی در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *