نیاز به مشاوره دارید؟    09123615263

مقدمه

شاید تا به حال زیاد با واژه داکت اسپلیت رو به رو شده باشید ولی دقیقا ندانید که داکت اسپلیت چه کاربردی دارد و یا در چه زمان هایی از داکت اسپلیت ها استفاده می شود؟ در ادامه این مقاله قصد داریم به یکی از از دغدغه های اصلی مخاطبین بپردازیم. این موضوع نیز چیزی نیست جز این که چه زمانی از داکت اسپلیت استفاده می شود؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

چه زمانی از داکت اسپلیت استفاده می شود؟

استفاده از داکت اسپلیت ها برای سرمایش و گرمایش آپارتمان های مسکونی ، اداری ، ویلا ها و … بعنوان یک گزینه لوکس و با هزینه برق مصرفی معادل و یا حتی بیشتر از انواع کولر گازی اسپلیت در نظر گرفته می شود. داکت اسپلیت ها عموما به جای چند اسپلیت در یک واحد مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از داکت اسپلیت ها علاوه بر استقلال در تامین سرمایش و گرمایش برای هر واحد از آپارتمان به صورت مستقل، همچنین هزینه های نگهداری و بهره برداری از یک سیستم برودتی به شدت کاهش می یابد. از بارزترین ویژگی های داکت اسپلیت ها، تامین هوای خنک در تابستان و تامین هوای گرم در زمستان برای کلیه فضا ها در یک واحد آپارتمان توسط کانال های اجرا شده در بالای سقف کاذب می باشد:

به طور کلی در کندانسور داکت اسپلیت ها (بخش بیرونی) مایع مبرد خنک می شود و  از طریق لوله مسی به شیر انبساطی و از آنجا به صورت گاز مبرد و آماده جذب گرمای محیط به کویل یونیت داخلی داکت اسپلیت منتقل می گردد. در کویل های یونیت داخلی گرمای هوای محیط داخلی توسط گاز مبرد درون کویل گرفته شده و هوای خنک شده توسط فن (پنل داخلی ) به درون کانال رفت هوا منتقل می گردد.

مزایای استفاده از داکت اسپلیت چیست؟

در قسمت قبلی به پاسخ این سوال پرداختیم که چه زمانی از داکت اسپلیت استفاده می شود؟ استفاده از این دستگاه ها به دلیل ظرفیت گرمایی مناسبی که دارند در فصل زمسان بیشتر می باشد. بسیاری از مردم برای گرمایش فضاهای مختلف اعم از منزل و محیط های دیگر از داکت اسپلیت ها استفاده می کنند. اما به صورت کلی استفاده از داکت اسپلیت بنا به دلایل دیگری نیز می باشد. برای مثال برخی از مهم ترین مزیت های داکت اسپلیت ها عبارتند از:

نمایندگی خرید داکت اسپلیت در کرج

در قسمت های قبلی به پاسخ سوال چه زمانی از داکت اسپلیت استفاده می شود؟ پرداختیم. اما اگر شما در کرج زندگی می کنید و متقاضی نصب داکت اسپلیت در محیط های مختلف هستید، ما به شما مجموعه کرج سرما را پیشنهاد می کنیم. کرج سرما به عنوان یکی از فوق تخصصی ترین مراکز نصب ، سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در استان البرز شناخته می شود.

در کرج سرما همچنین شما می توانید از بهترین قیمت های سرویس و تعمیر انواع داکت اسپلیت در کرج در کمترین زمان بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص داکت اسپلیت ها ، موارد استفاده ، نصب ، خرید ، فروش ، تعمیر ، سرویس ، راه اندازی و راهنمای استفاده با مشاورین ما در کرج سرما در ارتباط باشید.

تلفن تماس:

02632200593

09124644576

پیشنهاد می شود: داکت اسپلیت ها چه مزیت ها و چه معایبی دارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *