نیاز به مشاوره دارید؟    09123615263

مقدمه

مجموعه کرج سرما با داشتن بیشتر از 30 سال تجربه موفق در زمینه تعمیرات و سرویس انواع دستگاه های تهویه مطبوع در کرج ، این افتخار را دارد که به عنوان یک مجموعه پیشتاز در زمینه تعمیرات ، سرویس ، نصب و راه اندازی انواع کولر گازی و اسپلیت در خدمت شما عزیزان باشد. یکی از خدمات ارزنده ارائه شده توسط این مجموعه سرویس کولر گازی در منزل و در محل ( سرویس اسپلیت ، داکت اسپلیت ، چیلر ، مینی چیلر ) می باشد.

متخصصین ما در مجموعه کرج سرما برای ارائه خدماتی همچون آموزش تعمیر کولر گازی در منزل و یا ارائه خدمات تعمیرات و سرویس کولر گازی در منزل و در محل مورد نظر مشتریان آماده ارائه خدمات می باشند. همچنین متخصصین ما خدماتی همچون تمیز کردن کولر گازی در منزل را نیز ارائه می دهند، لذا برای سرویس کولرگازی و اسپلیت خود می توانید با ما در تماس بگیرید. تا متخصصین ما به محل مورد نظر شما مراجعه کنند.

سرویس کولر گازی چیست؟

اگر برای شما سوال است که سرویس کولر گازی یعنی چه؟ در ادامه توضیحات کاملی خدمت شما ارائه خواهیم کرد. لازم به ذکر است که برای درخواست سرویس کولر گازی در منزل و در محل نیازی به حضور در واحد های ما را نخواهید داشت. تنها بایستی با مشاورین ما تماس گرفته و درخواست سرویس کولر گازی در منزل را ثبت نمایید. سرویس کردن کولر گازی یکی از مواردی است که باید جدی گرفته شود. سرویس کولر گازی به صورت دوره ای باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود.

متاسفانه فرهنگ استفاده در ایران در زمینه ی نگهداری از کولرهای گازی هنوز جا نیافتاده تا جایی که شاهد این هستیم سرویس کردن این دستگاه ها گاها چندین سال به تعویق می افتد و این امر منجر به خسارت های ثانویه به کولر می شود. کار سرویس کولر گازی خود را به صورت دوره ای و در زمان مشخص حداقل هر شش ماه یک بار انجام دهید تا دستگاه سلامت خود را داشته باشد و به درستی کار کند.
اگر در زمان های مناسب نسبت به سرویس کولر گازی خود اقدام نکنید، ممکن است ناچار شوید تا هزینه های زیادی برای تعمیرات ، تعویض قطعات و یا خرید یک کولر جدید را متحمل شوید. بنابراین سعی کنید به صورت استاندارد یعنی حداقل هر 6 ماه یکبار از یک سرویس کار بخواهید تا کولر گازی ، اسپلیت، داکت اسپلیت و سایر دستگاه های تهویه مطبوع شما را سرویس و بررسی کند.

سرویس کولر گازی در منزل

همانطور که گفتیم سرویس کولر گازی در منزل تنها یکی از خدمات ارائه شده در مرکز کرج سرما می باشد. خدمات دیگری نیز در این مجموعه ارائه می شوند، که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. پیشنهاد می کنیم برای دریافت خدمات ارزنده سرویس و تعمیر کولر گازی در منزل هر چه زودتر با ما در تماس باشید. تا سرویس دوره ای کولر گازی و اسپلیت شما در زمان مناسب انجام شود تا بتوانید در زمستان از کارکرد دستگاه خود خاطر جمع باشید. اما چه خدماتی در مرکز کرج سرما انجام می شوند؟

این خدمات عبارتند از:

با تماس با مجموعه کرج سرما بهترین تیم و اکیپ های تعمیر کار و سرویس کار به محل مورد نظر شما اعزام می شوند. می توانید خدمات حرفه ای سرویس کولر گازی و اسپلیت در منزل را از ما با بهترین قیمت ها دریافت کنید. ما اهمیت زیادی برای مشتریان خود قائل هستیم. لذا این موضوع برای ما اهمیت بالایی دارد تا بهترین خدمات خود را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهیم. لذا از منتظر گذاشتن مشتری بیزار بوده و سعی می کنیم تا در اولین فرصت خدمات خود را به مشتریان خود در تمامی مناطق استان البرز و حومه استان تهران ارائه دهیم. هدف ما کسب رضایت شما عزیزان است. اگر در کرج سکونت دارید و قصد سرویس و تعمیر کولر گازی و سایر دستگاه های تهویه مطبوع تمامی برند ها را دارید، با ما در کرج سرما تماس بگیرید.

تلفن های تماس با مجموعه:

02632200593

09124644576

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *