نیاز به مشاوره دارید؟    09123615263

مقدمه

امروزه استفاده از دستگاه های خنک کننده نظیر کولر گازی و اسپلیت در میان مردم رایج شده است. دلیل اصلی آن نیز قدرت خنک کنندگی بالای آن می باشد. اما برای خرید اسپلیت همچنان مهم ترین نکته یافتن بهترین مرجع برای خرید و فروش کولر گازی می باشد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین و معتبر ترین مرکز فروش و نمایندگی کولر گازی در کرج آشنا کنیم. بنابراین اگر شما نیز قصد خرید کولر گازی در کرج را دارید، در ادامه این مقاله با ما در کرج سرما همراه باشید.

خدمات ارائه شده در نمایندگی فروش کولر گازی در کرج در فروشگاه کرج سرما :

اما شاید برای شما سوال باشد که چرا خرید محصولات از نمایندگی های مجاز اهمیت بالایی دارد؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

نمایندگی فروش کولر گازی در کرج

اگر قصد خرید کولر گازی و اسپلیت و یا هر محصول دیگری داشته باشید، به احتمال زیاد با مراکز فروش زیادی مواجه خواهید شد. اگرچه این موضوع خوب است. اما برای خرید بعضی از محصولات که از درجه اهمیت بالاتری برخوردار هستند، انتخاب منبع و مرکز فروش اهمیت ویژه ای دارد. برای خرید کولر گازی و اسپلیت نیز این موضوع بسیار اهمیت دارد، که شما دستگاه را از چه مرکزی و به چه صورتی تهیه می کنید؟ اگرچه ممکن است ظاهر دستگاهی که شما خریداری می کنید با سایر محصولات مشابه باشد. اما آیا از کیفیت و عملکرد آن نیز اطمینان دارید؟ در اینجاست که اهمیت خرید از نمایندگی بر مبلا می شود.

در صورتی که شما اسپلیت و کولر گازی را از نمایندگی های مجاز و رسمی خریداری کنید می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

به عبارت دیگر وقتی شما یک محصول را از نمایندگیهای مجاز تهیه می کنید، مطمئن هستید که محصول از کیفیت بالایی برخوردار است. در چنین شرایطی حتی اگر کیفیت محصول مورد نظر شما نبود و یا کولر با مشکل فنی رو به رو شد، می توانید به نمایندگی مجاز مراجعه کرده و از خدمات پس از فروش اسپلیت برخوردار شوید. اما این شرایط در زمانی که شما محصول را از یک فروشگاه غیر معتبر خریداری کرده اید متفاوت است. در فروشگاه های غیر معتبر، زمانی که پول محصول را پرداخت کردید، فروشنده هیچ تعهدی نسبت به شما و محصول مورد نظر نخواهد داشت. چه بسا در این شرایط ناچار شوید که هزینه های زیادی برای تعمیر و خرید قطعات جانبی کولر گازی نیز بپردازید.

به همین دلیل پیشنهاد ما مراجعه به مراکز معتبر فروش کولر گازی در کرج و نمایندگی اسپلیت در کرج در برند های مختلف می باشد. یکی از معتبر ترین نمایندگی ها و مراکز فروش کولر گازی در کرج ، فروشگاه کرج سرما می باشد.

کرج سرما

فروشگاه کرج سرما با به کار گیری متخصصین و پرسنل با تجربه بیش از ۳۰ سال است که در زمینه فروش انواع دستگاه های تهویه مطبوع و خنک کننده فعالیت می کند. این فروشگاه به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز نمایندگی اسپلیت در کرج می باشد. اگر شما قصد خرید کولر گازی و اسپلیت با بهترین قیمت ها را دارید، همچنین مایل هستید که از خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید، به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس کرج خیابان شهید بهشتی ، کوچه سردار حنیفه (شهربانی)، پلاک ۹۲

و یا با شماره های زیر در تماس باشید:

در صورت خرید محصول از این مرکز می توانید از خدمات پس از فروش ، گارانتی و ضمانت نامه های معتبر شرکتی بهره مند شوید. با ما نگران کیفیت محصولات نباشید. همچنین برای خرید انواع قطعات و تجهیزات جانبی کولر گازی می توانید اینجا کلیک کنید.

تلفن : ۰۹۱۲۳۶۱۵۲۶۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *