نیاز به مشاوره دارید؟    09123615263

نمایندگی کولر گازی هیوندای در کرج : کولر گازی هیوندای Hyundai Air Condition در انواع کولر گازی دیواری ، پرتابل و ایستاده از ظرفیت حرارتی ۹۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ بی تی یو بر ساعت بصورت اینورتر دار، ‌بدون اینورتر ، حاره ای گرمسیری (تروپیکال) و سردو گرم (برای مناطق معتدل) تولید می شوند.کولر گازی هیوندای در تمامی مدل ها از فین های طلایی و آلومینیومی در کندانسور جهت ایجاد انتقال حرارت بیشترو طول عمربالا تر بهره می برد.

کولر گازی هیوندای در کرج دارای قابلیت های بالا از جمله روشن شدن پس از قطعی برق بصورت اتوماتیک Auto start ، حالت خواب Sleep mode ، تمیز شدن خودکار Self cleaning ، کابین ضد فرسایش ، جذب رطوبت بالا ، فین های آلومینیومی هیدروفیلیک ، فیلتر ویتامین c ، جلوگیری از انتشار هوای سرد در فصل زمستان ، تایمر و… می باشد.

دلایل انتخاب کولر گازی هیوندای برای خرید

کولر گازی هیوندای مطابق جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و ساخته شده است. گروه صنعتی هیوندای با بهره گیری از نیروهای متخصص و کارآمد و همچنین استفاده از ماشین آلات پیشرفته اتوماتیک در خط تولید، محصولاتی با کیفیت بالا در سطح استاندارد های اروپا تولید و به بازار عرضه می نماید.

استفاده از قطعات و متریال اصلی و با کیفیت در ساخت این اسپلیت ها موجب شده از قدرت هوادهی و دوام بالایی برخوردار باشند. کولر گازی هیوندای به دلیل برخورداری از مزیت های متعدد به یکی از پرکاربردترین سیستم های تهویه مطبوع در تاسیسات ساختمان تبدیل شده است.

با استفاده از این تجهیزات می توان همواره هوایی مطبوع و دلنشین در فضای اتاق تجربه کنید. کمپانی هیوندای با استفاده از متریال و قطعات اصلی و مرغوب در ساخت این اسپلیت ها سطح کیفیت آنها را در رده ی بهترین های بازار قرار داده و توانسته به یکی از برندهای مشهور و معتبر بازار تبدیل شود.

از کجا کولر گازی هیوندای بخریم ؟

با تشکر از اعتماد شما، کرج سرما تصاویر،اطلاعات فنی و مشخصات انواع کولر گازی هیوندای در کرج را جهت مقایسه و خریدی مطمئن در اختیار مشتریان محترم قرار داده است. کارشناسان کرج سرما آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *