نیاز به مشاوره دارید؟    09123615263

فروش ، تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی | تعمیر کولر گازی LG در کرج | قیمت کولر گازی ال جی در کرج | خرید و فروش و تعمیر در نمایندگی اسپلیت کرج | نصب آموزش و راه اندازی کولر گازی | فروش و خرید کولر گازی | سرویس کولر گازی ال جی | LG نمایندگی رسمی تعمیرات و فروش‌قطعات فروشگاه کولر گازی و ایر کاندیشن Air Condition و ac در کرج

نمایندگی رسمی دستگاه های تهویه مطبوع ال جی در کرج
ارائه خدمات پس از فروش کولرهای گازی ال‌جی LG در کرج با ارائه کد نمایندگی فروش
کارت گارانتی معتبر
نصب کولر گازی الجی در کرج
آموزش و راه اندازی کولرگازی و اسپلیت الجی
فروش تجهیزات جانبی
فروش‌ قطعات کولر گازی ال جی در کرج و استان البرز
لوله کشی و تاسیسات کولرهای گازی خریداری شده
تعمیر کولر گازی الجی در کرج
سرویس کولر گازی الجی در کرج
و غیره.
چرا کرج سرما را انتخاب می کنیم؟

کرج سرما با سابقه طولانی نزدیک به 40 سال در زمینه سیستم های تهویه هوا و برودتی فعالیت می نماید . این مجموعه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش کلیه برندهای معتبر داخلی و خارجی ( ال جی ، سامسونگ ، تراست ، اجنرال ، مدیا ، گری ، تی سی ال )  را نیز دارد. همچنین تیم تعمیر و نگهداری کرج سرما با بهترین و مجرب ترین نیروی متخصص سال هاست که مشتریان سازمانی ، شرکتی و خانگی را از هر گونه دغدغه خرابی بی نیاز نموده است.

کرج سرما این افتخار را دارد که در کنار خدماتی همچون خرید کولرگازی ال جی کار کرده ، فروش کولر گازی ال جی ، خدمات دیگری همچون تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپلیت های ال جی LG را به مشتریان خود در کرج با بهترین قیمت ها ارائه کند. کرج سرما نمایندگی مجاز و برتر از نگاه مشتریان می باشد. این مجموعه توانسته است با ارائه خدمات ارزنده رضایت صد در صدی مشتریان خود را جلب کند.

نمایندگی رسمی

کرج سرما تنها مرکز مجاز نمایندگی فروش ، خدمات پس از فروش و تعمیر و سرویس کولر گازی ال‌ جی در کرج با کد نمایندگی می باشد. کلیه محصولات در فروشگاه کولر گازی کرج سرما دارای خدمات پس از فروش معتبر و گارانتی مکتوب و رسمی با استانداردهای مربوطه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع کولر گازی، تعمیر، سرویس و دیگر خدمات کرج سرما، لطفا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید :

02632200593

09123615263